علی دایی با جانبازان ورزشکار دیدار کرد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 
عصر امروز و با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:
علی دایی با جانبازان ورزشکار دیدار کرد

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا با جانبازان ورزشکار هشت سال دفاع مقدس دیدار و از آنها به خاطر حضور پرافتخارشان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی قدردانی کرد.

خبرگزاری فارس: علی دایی با جانبازان ورزشکار دیدار کرد
 

 

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، در این دیدار که عصر امروز و در سالن ورزشی بنیاد شهید اردبیل انجام شد سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه ایران اسلامی ما امروز تمامیت ارضی، اقتدار و صلابتش را مدیون شهداست افزود: ما باید به عنوان ادامه دهنده راه این شهدا افتخار کنیم که ایثارگران و فداکارانی همچون شهدا و جانبازان رشیدی داشتیم که قهرمانی را در عرصه میدان رزم به نمایش گذاشتند.

علی دایی قدرت و پایداری جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم را مرهون ایثار جانبازان دانست و گفت: ما ورزشکاران الگو و اسوه خود را جانبازان مقاوم و کم ادعا می‌دانیم که با وجود سختی‌ها و مشکلات زندگی دنیوی در مسیر عزت‌‌افزایی این کشور گام برمی‌دارند.

وی به برخی از قهرمانی‌ها و پهلوانی‌های این رشید مردان در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به ویژه پاراالمپیک اشاره کرد و گفت: استان اردبیل با کسب دو مدال طلا در پاراالمپیک لندن به همت جانبازان و معلولان توانست در قله‌ سرفرازی این کشور بایستد.

در این دیدار صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز هیأت ورزشی معلولان و جانبازان را از هیأت‌های برتر و کوشای استان اردبیل معرفی کرد و گفت: ما به وجود جانبازان قهرمانی همچون باقری جدی افتخار می‌کنیم که علاوه بر افتخارآفرینی در عرصه ایثار و گذشت در صحنه ورزشی نیز برای این کشور آبرو خلق کردند.

ایوب بهتاج افزود: ما در حد وسع و توانمان به تأمین امکانات ورزشی معلولان و جانبازان همت کردیم و آمادگی داریم در تجهیز و تکمیل سالن ورزشی نیمه‌تمام آنها از اعتبارات استانی کمک‌هایی را انجام دهیم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با سرمربی‌گری علی دایی به مدت 10 روز اردوی آمادگی‌اش را در شهرهای مختلف اردبیل برپا کرده و قرار است فردا به این اردو پایان داده و به تهران بازگردد.

 

انتهای پیام/62001/ق30

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, ] [ 1:1 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 114901
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1